zondag 2 oktober 2011

IJshoorn bijna klaar

Oktober 2011 is alweer begonnen. De teller staat aan voor de laatste vier weken tot aan de beurs!
En wat hebben we een heerlijk weer gehad de afgelopen week……..af-en toe zéér moeilijk om “nee” te zeggen tegen een stukje rijden met de motor af lekker onderuit zitten in de tuin.  Want, tja, de IJshoorn moet toch echt af zijn over drie weken.  En er zijn nog een hoop dingen aan te doen!
Ook al ben ik helemaal tevreden met het maken van de drie afgelopen “builders challenges”, ben ik ook wel blij dat deze Ijshoorn de afsluiter is van de drie unieke bouwsels. Ontzettend leuk en uitdagend om te maken, maar ook ontzettend tijdrovend.  De IJshoorn wordt naar verwachting echt een groot succes, wat komt door het ongewone en unieke ontwerp en het gave houtwerk.  Maar hey, da’s mijn mening.  Graag nodig ik u uit om het bouwsel zelf te komen bekijken èn beoordelen!
Maar goed, na de komende beurs geen grote tijdrovende builders challenges meer. Dan blijft er des te meer tijd over  om mijn bestellingen tijdig af te maken.
Na de beurs start ik meteen met de bouw van een mooi huis dat besteld is door een vak-collega.  ‘k ben er trots op dat ik voor haar aan de slag kan. Foto’s komen natuurlijk weer op de site t.z.t.
Later meer.
Groetjes,
Bas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten