zondag 6 mei 2012

Datsja klaar.... en nu verder

Komende week wordt de Datsja afgeleverd bij Dollshouse Nederland.  Daar wordt het project verder ingekleurd en aangekleed. Foto's van het "kale" huis staan binnenkort op de site van poppen(T)huis!

De rest van de maand mei staat volledig in het teken van het grote fantasie-huis voor 'Art of Mini '.
Daarna start ik aan het speciale Apeldoorn-project met o.a. als onderwerp: de Telefoon van "even Apeldoorn bellen".

Voor de beurs in maart 2013 maak ik geen compleet nieuw bouwsel, maar wordt de kerstwinkel verder afgewerkt in de details.
Voor de beurs in oktober maak ik weer iets in de sprookjessfeer....Ik ga daar mijn visie geven op het volgende onderwerp: De slaapkamer van de 7 dwergen!

alvast veel plezier met het volgen van deze projecten.

Bas

1 opmerking:

  1. Ik ben reuze benieuwd hoe je "Telefoon gaat worden"

    Groetjes Helma
    http?helma58.punt.nl

    BeantwoordenVerwijderen