donderdag 20 september 2012

Update september 2012

Nog een paar weken te gaan tot de Dollshouse Nederland Show in Apeldoorn.
De muizentelefoon "moet" dan klaar zijn....iets waarvan ik nog niet kan garanderen dat het gaat lukken! Dit is vanwege extra oprachten van klanten....die ook veel tijd vragen en vaak voorang krijgen.
De laatste weken tot aan de beurs zal mijn bouwactiviteit zich toch hoofdzakelijk richten op de muizentelefoon en de pottenbakkerij die ik voor schilderes Din Voskuil van "het Porseleinboompje" maak.

Na de beurs stort ik me volledig op het grote fantasiehuis dat ik maak in opdracht van "Art of Mini"  en op een extra uitbouw op het ( eerder door mij gemaakte) heksenhuis.

tot zover deze update.  Graag tot ziens tijdens de DHN Show op 27 en 28 oktober in de Americahal te Apeldoorn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten